حجاب تکلیفی الهی برای حفظ و امنیت زنان است
کد خبر: 3755337
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

حجاب تکلیفی الهی برای حفظ و امنیت زنان است

گروه اجتماعی - کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با تأکید بر ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه گفت: حجاب یک تکلیف الهی برای حفظ و امنیت زنان است.

حجاب تکلیفی الهی برای حفظ و امنیت زنان است

زهرا کاوه، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کاملاً منطقی و عقلانی است که برای حفظ خود در برابر آسیب‌هایی که ممکن است برای شخص پدیدار شود از خود مراقبت کنیم و در همین راستا حجاب از عفت و حیای بانوان در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند.
وی با اشاره به آیه حجاب در قرآن کریم افزود: خداوند باری تعالی حجاب را برای کمال زن به او هدیه کرده است و شکرانه این موهبت الهی برقرار ساختن این تکلیف الهی است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی قروه در ادامه با اشاره به نقش حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: به صراحت می‌توان گفت بانوانی که در اجتماع با حجاب برتر حاضر می‌شوند بسیار کمتر از دیگران مورد نگاه‌های مسموم و حتی اذیت قرار می‌گیرند.
وی در پایان با اشاره به نقش حجاب در تربیت دینی جامعه گفت: فرهنگ حجاب را باید اشاعه دهیم و سعی کنیم در اجتماع با تبلیغ صحیح، دیگران را به این باور برسانیم که حجاب محدودیت نبوده بلکه محبوبیت است.
انتهای پیام

captcha