راهیابی حافظ کل کردستانی به نیمه نهائی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3755362
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

راهیابی حافظ کل کردستانی به نیمه نهائی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- طاهره نائبی موحد، حافظ کل کردستانی به نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافت.

راهیابی حافظ کل کردستانی به نیمه نهائی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از راه یافتن بانوی کردستانی حافظ کل به مرحله نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف معتبرترین مسابقات در سطح کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضور این متسابق در نیمه نهایی مسابقات نشان از پتانسیل بالای استان کردستان در زمینه حفظ قرآن کریم دارد، افزود: این افراد امتیازی بالاتر از ۸۵ درصد کسب کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: سایت رسمی مسابقات اسامی راه یافتگان مرحله نیمه نهایی را به شرح ذیل اعلام کرد: زهرا محبی از اصفهان، رضوان باقری از تهران، زینب رمضانی علوی از اصفهان، فاطمه نظری از مازندران، زهره حیدری از فارس، ریحانه اعلائی از چهارمحال و بختیاری، راضیه رحیمی از اصفهان، فاطمه رزین از آذربایجان غربی، طاهره نائبی موحد از کردستان، عطیه تبیانیان از تهران، زهرا سلطان‌پور از مازندران، اعظم محمدی از هرمزگان، افسانه خان‌جانی از مازندران، ملیحه طالبیان از تهران، مهدیه شکوری از قم، معصومه گودرزی از لرستان، فهمیه نمازی از اصفهان و رقیه رضایی از مازندران امروز در مرحله نیمه نهایی به رقابت می‌پردازند.
وی اعلام کرد: در این مرحله دو سوال ۲۰ سطری از متسابقان پرسیده می‌شود که ۳۰ درصد حسن تلاوت و ۷۰ درصد صحت حفظ امتیاز دارد.
حجت الاسلام نوروزی یادآور شد: اسامی داوران حفظ کل در بخش صوت: کریم‌زاده، کنبدی و چنگی، لحن: آقایی، صحاف، حاجعلی، وقف و ابتدا: خان‌بابا، خطیب و عقبایی، تجوید:الماسی، صالحی و عزت‌پژوه، حسن حفظ: افخمی، قلع‌ریز و شبانی هستند.
انتهای پیام

captcha