برگزاری جشنواره ساحل‌نشینان در چابهار
کد خبر: 3755370
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

برگزاری جشنواره ساحل‌نشینان در چابهار

گروه فرهنگی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی - گردشگری ساحل‌نشینان کشور به میزبانی چابهار خبر داد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، علیرضا جلالزایی گفت: نخستین جشنواره فرهنگی - گردشگری ساحل‌نشینان کشور به زودی در چابهار برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: در این جشنواره که برای اولین بار به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود ساحل‌نشینان هفت استان شرکت می‌کنند.
وی با بیان این که زمان برگزاری این برنامه به زودی مشخص می‌شود، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهمی که در دستور کار این اداره کل قرار دارد، پیگیری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند است که برای برگزاری آن در حال رایزنی و برنامه ریزی هستیم.
جلالزایی با اشاره به دستاوردهای حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان نیز اظهار کرد: دستاورد بزرگ شرکت در نمایشگاه این بود که توانستیم برای جشنواره فرهنگی، هنری و گردشگری «شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان» در عمان و اجرای موسیقی سیستانی و بلوچستانی در سالن بزرگ اپرای سلطان قابوس مسقط برنامه‌ریزی کنیم.
این مقام مسئول بیان کرد: نتیجه مهم دیگر، جذب چند سرمایه‌گذار عمانی بود که به دنبال سرمایه گذاری در زمینه گردشگری استان هستند.

انتهای پیام

captcha