بودجه انجمن تأمین نشد/ از مشکلات جاری عبور خواهیم کرد
کد خبر: 3755381
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
پیام قزلی به انجمن‌های ادبی:

بودجه انجمن تأمین نشد/ از مشکلات جاری عبور خواهیم کرد

گروه ادب ــ رئیس کارگروه اجرای آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی، پیامی خطاب به انجمن‌های ادبی کشور منتشر کرد.

بودجه انجمن تأمین نشد/از مشکلات جاری عبور خواهیم کردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد و رئیس کارگروه اجرای آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی در پیامی با تشریح وضعیت حمایت از انجمن‌های ادبی کشور، نوید روزهای خوب و عبور از مشکلات پیش رو داد.
متن پیام بدین شرح است:
سلام خدمت همه دوستان فعال در انجمن‌های ادبی سراسر کشور، به عنوان رئیس کارگروه انجمن‌های ادبی خدمتتان رسیدم برای عرض چند نکته؛
یکم، عذرخواهی از تأخیر پرداخت طرحانه‌هایی که قولش را در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملک‌الشعرای بهار و نخستین مجمع عمومی انجمن‌های ادبی کشور گرفتید. واقعیت این است که دلیل این اتفاق، نوسان‌های اقتصادی اخیر و به تبع آن، انقباض‌های بودجه. الان که خدمت شما پیام می‌دهم، مبلغی را استقراض کرده‌ایم برای امور جاری بنیاد مثل آب و برق و ...
دوم، حضرت باری فرمود: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ؛ از همه کسانی که صبر کرده‌اند و رفقایشان را به صبر دعوت کرده‌اند و ارتباطشان را مستمر و حسنه نگه داشته‌اند، تشکر می‌کنم.
سوم، قول می‌دهم به زودی این مشکلات را پشت سر بگذاریم. اگر روزی بدانم که اراده بزرگتری نمی‌خواهد مسیر رشد انجمن‌های ادبی هموار شود یا من توان انجام امور را ندارم، موضوع را صادقانه با شما در میان خواهم گذاشت و خودم هم از میان برخواهم خواست.
چهارم، برخی دوستان هم کم‌حوصله و ناامید و بی‌اطمینان هستند. از ایشان هم می‌خواهم اگر تلاش ما نتیجه داد و توانستیم عهدمان را وفا کنیم، به ادامه فعالیت‌های انجمن خود برگردند.
و آخر، لطفاً انجمن‌هایی که برای دریافت شناسه کسری‌هایی در مدارک دارند، آن‌ها را برطرف کنند تا هویت جمعی انجمن‌ها، پویاتر و قدرتمندتر شکل گیرد.
مهدی قزلی
مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان
و رئیس کارگروه امور انجمن‌های ادبی کشور
یادآور می‌شود؛ در آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همه امور انجمن‌های ادبی به کارگروهی به ریاست مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی واگذار شده است که این موضوع در نشست مجمع عمومی انجمن‌های ادبی در اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با اختتامیه جشنواره ملک‌الشعرای بهار به اطلاع انجمن‌های ادبی رسید و قول‌های مساعد برای کمک به ایشان داده شد.
انتهای پیام

captcha