بهره‌مندی ۹۴۷۱ نفر از آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3755385
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

بهره‌مندی ۹۴۷۱ نفر از آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی - معاون آموزش سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۹ هزار و ۴۷۱ نفر از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت این معاونت بهره‌مند شده اند.

بهره‌مندی 9471 نفر از آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز 21 مهرماه گفت: در شش ماهه نخست سالجاری 9 هزار و 471 نفر از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت این معاونت بهره مند شده‌اند.

وی، اظهار کرد: از این تعدا 8 هزار و 450 نفر را فراگیر آزاد و یک هزار و 21 نفر را نیز فراگیران قراردای تشکیل می دهند.

اسمعیلی افزود: هم اکنون 8 مرکز آموزشی جهاددانشگاهی در استان دایر است که پنج مرکز آن در تبریز و سه مرکز دیگر هم در شهرستان‌ها فعالیت دارند.

وي تخصصي، کاربردي و اشتغال‌محور بودن دوره‌ها، به‌روزرساني و تدوين دوره‌هاي جديد و نيز اخذ مجوز دوره‌هاي مهارتي، تخصصي و اشتغال‌زا در استان را مهم‌ترين دلايل موثر در افزايش تعداد فراگيران دانست و گفت: فراهم کردن زيرساخت‌هاي مرتبط با آموزش‌هاي الکترونيکي، جابه‌جايي و بهسازي فضاهاي فيزيکي و تجهيز و نوسازي امکانات آموزشي نيز در اين امر دخيل بود.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: گسترش همکاري‌ و مشارکت با ادارات، دستگاه‌هاي اجرايي، نهادها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي مختلف از طريق انعقاد تفاهم‌نامه نيز عامل ديگر افزايش تعداد فراگيران در سال جاری است.

انتهای پیام

captcha