برپایی دادگاه علنی یك اخلالگر اقتصادی در شیراز + جزئیات پرونده
کد خبر: 3755423
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

برپایی دادگاه علنی یك اخلالگر اقتصادی در شیراز + جزئیات پرونده

گروه اجتماعی ـ دادگاه علنی رسیدگی به پرونده یك تبعه افغانی كه شش سال متوالی اقدام به تراكنش مالی و ارزی در بانك‌های ایران كرده در دادگاه عمومی انقلاب شیراز و با حضور خبرنگاران در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدمحمود ساداتی، رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی استان فارس امروز، ٢١ مهر در جمع خبرنگاران گفت: دادگاه علنی رسیدگی به پرونده یك تبعه افغانی كه شش سال متوالی اقدام به تراكنش مالی و ارزی در بانك‌های ایران كرده برگزار شد.
وی با بیان اینكه متهم این پرونده تبعه‌ افغانستان است، افزود: این فرد متهم است كه از سال ٩٠ تا ٩٦ تراكنش مالی ٢٠ هزار میلیارد ریال ی در مبادلات ارزی داشته حال آنکه مجوزی از بانک مرکزی ایران نداشته است.
ساداتی بیان كرد: این تبعه افغانی كه فاقد كارت اقامت در ایران بوده در همه بانك‌های كشور طی این سال‌ها اقدام به تراكنش و عملیات بانكی كرده است.
به گفته رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی در استان فارس، متهم عضو هیئت مدیره یك شركت تجاری در ایران بوده است.
بنا بر این گزارش، این دادگاه با ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاری قاضی رجایی‌نیا و قاضی فرهادی‌پور، با هدف رسیدگی به اتهامات یک متهم به اخلال در بازار ارز و کالا برگزار شد.
یادآور می‌شود، در این جلسه دادگاه قرار شد که بعد از بررسی دفاعیات و مستندات ارائه شده متهم و درخواست وکیل مدافع، نسبت به پرونده تصمیم‌گیری شود.
انتهای پیام

captcha