برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین، خنثی‌کننده تهدیدات استکبار است
کد خبر: 3755455
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین، خنثی‌کننده تهدیدات استکبار است

گروه فرهنگی - استاندار قزوین گفت: امسال حضور پررنگ مردم در همایش پیاده‌روی اربعین با توجه به مسائل منطقه‌ای و تهدیدات استکبار جهانی بسیار مهم است و باید با برگزاری باشکوه این مراسم نشان داد تهدیدات استکبار جهانی بی‌تأثیر بوده است.

 همایش پیاده‌روی اربعین یک حرکت بزرگ مذهبی و مردمی است

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز شنبه، 21 مهر در دیدار با اعضای ستاد اربعین استان که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همواره حرکت بزرگ دینی و مذهبی اربعین حسینی به شیوه سنتی، خودجوش و مردمی برگزار شده است و باید تلاش کرد این شیوه برگزاری با مداخله دستگاه‌های دولتی تغییر نکند.
وی خاطرنشان کرد: امسال حضور پررنگ مردم در این همایش با توجه به مسائل منطقه‌ای و تهدیدات استکبار جهانی بسیار مهم است و باید با برگزاری باشکوه این مراسم نشان داد تهدیدات استکبار جهانی بی‌تأثیر بوده است.
استاندار قزوین بابیان اینکه باید بر خدمات بهداشتی و درمانی این مراسم نیز تمرکز کرد، افزود: طی این مراسم موکب‌های بسیاری به امر تغذیه و اسکان زائران توجه می‌کنند و باید از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مدیریتی طی این مراسم نیز غافل نشد.
این مسئول بابیان اینکه باید میزبانی زوار اربعین حسینی به عراقی‌ها واگذار شود، ادامه داد: باید مراقب بود در ارائه خدمات به زائران این مراسم میان موکب‌های ایرانی و عراقی دوگانگی به وجود نیاید و زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.
زاهدی ادامه داد: برای حل مشکلات اربعین حسینی ازجمله تأمین اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی همکاری لازم صورت خواهد گرفت و مکاتبات لازم با مراجع بالادستی برای رفع کمبود دستگاه‌های اتوبوس پیگیری خواهد شد.
به گزارش ایکنا، ستاد اربعین حسینی در استان با 15 کمیته فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

انتهای پیام

captcha