دومین کتابچه «هلال اربعین» در قم منتشر شد
کد خبر: 3755481
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

دومین کتابچه «هلال اربعین» در قم منتشر شد

گروه فرهنگی ــ به همت جمعیت هلال احمر استان قم و در آستانه اربعین حسینی، دومین کتابچه هلال اربعین با موضوع ارائه گزارش عملکرد امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان قم در سال 96 در کشور عراق منتشر شد.

دومین کتابچه «هلال اربعین» در قم منتشر شدبه گزارش ایکنا از قم؛ محمد گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: دومین کتابچه هلال اربعین با محتوای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان قم در اربعین حسینی سال ۹۶ منتشر شد.
گل فشان با تشریح اهمیت ماندگاری تلاش ها و تجارب نیروها برای آیندگان افزود: در این کتابچه منتخبی از گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط نیروهای امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان قم مستقر در کشور عراق در ایام اربعین، حاوی گزارش های خبری، گفت‌وگو و یادداشت و مجموعه ای از خاطرات و تصاویر نیروهای خدمت رسان، به همراه بخش های ویژه ای همچون ضمایم، بازتاب رسانه ای فعالیت‌ها و عکس و تشریح عملکرد تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته جمعیت هلال احمر با مشارکت جمع کثیری از پزشکان، پرستاران و امدادگران داوطلب خدمات ارزنده ای را در کشور عراق به زوار اربعین حسینی ارائه کرد، گفت: این کتابچه مصور، در ۱۰۶ صفحه منتشر شده است که در آن، عملکرد جمعیت هلال احمر قم با هدف ثبت تجارب خدمت رسانی امدادی و درمانی و برای حضور و خدمت بهتر جمعیت در راهپیمایی اربعین سال های آینده، ترسیم شده است.
گل فشان با بیان اینکه این کتابچه شرحی جامع و مصور از خدمات جمعیت هلال احمر از راهپیمایی اربعین حسینی سال ۹۶ است، یادآور شد: دومین جلد از کتابچه هلال اربعین نیز به همت جمعی از نیروهای داوطلب جمعیت حاضر در کشور عراق تدوین و گردآوری شده است.

انتهای پیام

captcha