دانشگاه آزاد در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود
کد خبر: 3755515
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد گیلان:

دانشگاه آزاد در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود

گروه اجتماعی- حجت الاسلام صفوی گفت: ما امروز در دانشگاه آزاد اسلامی به مدیران جهادی نیاز داریم که دانشگاه را از حالت رخوت چه در حوزه علمی و چه در حوزه سیاسی نجات دهند تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود.

دانشگاه آزاد در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود

به گزارش ایکنا از گیلان، 70 نفر از دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز، 21 مهر به اردوی «حیات طیبه» اعزام شدند.

عمران علیزاده، مسئول تشکل های سیاسی – اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: با توجه به اهمیت وجود و فعالیت تشکل های سیاسی برای مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل تشکل های سیاسی – اسلامی دانشگاه اقدام به برگزاری دوره هایی به صورت منطقه ای کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان منتخب واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سه استان گیلان، مازندران و گلستان به صورت یک مجموعه از 22 لغایت 25 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری حضور خواهند داشت.

علیزاده خاطرنشان کرد: در این دوره تشکیلاتی که از فردا به مدت چهار روز برگزار خواهد شد، برنامه هایی از قبیل شرکت در دوره های مسائل آموزشی و فرهنگی و بازدیدهای اجتماعی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین صفوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز، اظهار کرد: اردوی تشکیلاتی «حیات طیبه» با این هدف از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید قرار گرفت که سازمان دهی مناسبی در حوزه مسائل فرهنگی و سیاسی در بین دانشجویان ایجاد شود و هسته های اصلی و اولیه شکل گیری تشکل های سیاسی جدید را انتخاب و پایه گذاری کند.

وی افزود: استقبال از فعالیت های سیاسی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های اخیر زیاد شده و معتقدم هر چقدر نسبت به توسعه کمی و کیفی کانون های تشکل های سیاسی و فرهنگی همت بگماریم، نسبت به فعال نمودن روحیه فرهنگی در دانشگاه موفق بوده  و گام برداشته ایم و آینده خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

این کارشناس دینی، با اشاره به تغییرات بنیادین هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیران در مقام عمل انقلابی بودن و روحیه جهادی خودشان را نشان دهند. همچنین این انتظار می رود که مدیران دانشگاه آزاد اسلامی که همه از نیروهای ارزشی هستند، بتوانند با کار شبانه روزی در برآورده کردن آرمان ها و مطالبات مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق باشند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد گیلان تاکید کرد: سیاست های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص انتخاب مدیران متخصص، مجرب و ارزشی خوب است و اگر غیر از این باشد، یک خیانت است و مانع حرکت با شتاب دانشگاه به سوی اهداف کمی و کیفی آن می شود؛ چرا که ما امروز در دانشگاه آزاد اسلامی به مدیران جهادی نیاز داریم که دانشگاه را از حالت رخوت چه در حوزه علمی و چه در حوزه سیاسی نجات دهند تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود و باید در صدر دانشگاه های کشور و منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha