برگزاری عصر شعر در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان
کد خبر: 3755516
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

برگزاری عصر شعر در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان

گروه فرهنگی ــ عصر شعر به همت دبیرخانه انجمن ادبی ئادان ادب کردستان در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانی برگزار شد.

برگزاری عصر شعر در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، عصر شعر به همت دبیرخانه انجمن‌های ادبی کردستان عصر امروز، 21 مهرماه نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌لمللی استان در سنندج دایر است، برگزار شد.
۲۰ نفر از شاعران عضو انجمن‌های ادبی استان برای شعر خوانی در این عصر شعر اعلام آمادگی کردند.
از جمله شاعرانی که در این برنامه به قرائت اشعار خود پرداختند شامل عبدالله محمدی، سروه مجیدی، طاها نادری، رسول احمدی، محی‌الدین محمدی، فروزان میروندی، بهزاد احمدی، پرشنگ احمدی است.
از نکات حائز اهمیت این عصر حضور شاعرانی از دیگر استان‌های کُردنشین هم چون کرمانشاه و مرتبط بودن برخی از اشعار قرائت شده با حوزه کتاب و کتابخوانی بود.
هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و تعدادی از مدیران وزارت روشنبیری اقلیم کردستان عراق در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج گشایش یافت.
یادآور می شود؛ این دوره از نمایشگاه در ٢٣٠ غرفه برپا شده و علاقمندان می توانند از ١٨ لغایت ٢٣مهرماه صبح ها ساعت ٩ تا ١٢:٣٠ و عصرها هم از ساعت ١٥ تا ٢٠ از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

captcha