وظیفه دولتمردان ایجاد زمینه ایجاد عدالت و کرامت انسانی است
کد خبر: 3755544
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
معاون هماهنگی امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری:

وظیفه دولتمردان ایجاد زمینه ایجاد عدالت و کرامت انسانی است

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌ها نهاد ریاست جمهوری مردم سیستان و بلوچستان را مدافعان انقلاب و مرزبانان شایسته کشور دانست و افزود: وظیفه داریم برای مردمی که مرزبان این آب‌وخاک هستند، زمینه عدالت و کرامت انسانی را ایجاد کنیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان، شب گذشته با حضور معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌ها نهاد ریاست جمهوری در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
علی‌اصغر احمدی، معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌ها نهاد ریاست جمهوری هدف از سفر خود به استان را شرایط خاص این استان و پیگیری تصمیماتی که در سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان اتخاذ شد، عنوان کرد.
وی مردم سیستان و بلوچستان را مدافعان انقلاب و مرزبانان شایسته کشور دانست و افزود: وظیفه داریم برای مردمی که مرزبان این آب‌وخاک هستند، زمینه عدالت و کرامت انسانی را ایجاد کنیم.
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌ها نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: مردم این استان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب، همواره سختی‌ها و محرومیت‌ها را تحمل کردند، اما دست از حمایت انقلاب برنداشتند.

جبران کاستی‌ها نیازمند تزریق اعتبار است
دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست به بحران خشکسالی استان اشاره کرد و افزود: این استان حدود 20 سال است که از خشکسالی رنج می‌برد و معیشت مردم روستاها که عمدتاً کشاورز و دامدار هستند، به خطر افتاده است.
وی با بیان اینکه این استان نیازمند نگاه ویژه دولت است، اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی و پراکندگی از نظر شاخص‌های توسعه پایین‌‌تر از سایر استان‌ها است که این کاستی‌ها تا حدودی با تزریق اعتبار به پروژه‌های مهمی که در سفر ریاست جمهوری به این استان مصوب شده، قابل جبران است.
استاندار همچنین به وضعیت نامناسب جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: وجود مسیرهای طولانی و جاده‌های غیر استاندارد موجب خستگی رانندگان و در نتیجه بروز حوادث ناگوار می‌شود که باید با جذب اعتبار مناسب، نسبت به استانداردسازی، اسفالت و دو بانده کردن جاده‌ها اقدام شود.

انتهای پیام

captcha