اعزام نخستین گروه از خادمان موکب آستان حضرت معصومه(س) به کربلا ‌
کد خبر: 3755577
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

اعزام نخستین گروه از خادمان موکب آستان حضرت معصومه(س) به کربلا ‌

گروه اجتماعی ــ نخستین گروه از خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از شهر مقدس قم به کشور عراق عازم شدند و مراسم بدرقه آنان شامگاه شنبه، ۲۱ مهرماه در حرم برگزار شد.

اعزام نخستین گروه از خادمان موکب آستان حضرت معصومه(س) به گزارش ایکنا از قم، امسال نیز همانند سال‌های گذشته موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به‌منظور ارائه خدمات رفاهی، درمانی و فرهنگی به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا برپا می‌شود.
گروهی از خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در موکب این آستان مستقر می‌شوند و نخستین گروه متشکل از 35 خادم به منظور فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز و انجام هماهنگی‌های لازم از عصر روز جمعه در قالب یک دستگاه اتوبوس بعد از زیارت مضجع شریف بانوی کرامت و بدرقه معاونان آستان مقدس به کشور عراق اعزام شدند.
مراسم اصلی بدرقه خادمان موکب حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز روز شنبه، 21 مهرماه با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.
خادمان موکب آستان مقدس بانوی کرامت در کشور عراق ابتدا با حضور در آستان‌های مقدس معصومین، اذن خادمی می‌گیرند و خدمات‌رسانی به زائران را از تاریخ 28 مهرماه آغاز می‌شود و تا هفتم آبان‌ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha