استقرار افراد مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در سامانه ۱۳۷
کد خبر: 3755581
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

استقرار افراد مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در سامانه ۱۳۷

گروه فرهنگی ــ مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از استقرار افراد مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در سامانه ۱۳۷ جهت اطلاع‌رسانی به زائران خارجی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

استقرار افراد مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در سامانه137به گزارش ایکنا از قم، سیدمحسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم 21 مهرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرداری قم، با بیان اینکه جلسات متعددی برای اخذ تمهیدات لازم برای میزبانی از زائرین اربعین تشکیل شده است، اظهار کرد: قم در محور مواصلاتی 17 استان قرار گرفته و چند سالی است که مساله اربعین به دلیل حضور خیل عظیم زائرین نیازمند خدمات رسانی مطلوب است.
وی به تشکیل ستادهای خدمات رسانی در مناطق با محوریت هسته مرکزی شهر و مبادی ورودی اشاره کرد و گفت: سال گذشته در این ستادها با سه زبان اردو، عربی و انگلیسی خدمات رسانی صورت گرفت تا زائرین خارجی هم امکانات لازم را دریافت کنند.
مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی و ایمنی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز پیش‌بینی اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم گفت: این پیاده‌روی به صورت خودجوش از سوی مردم صورت می‌گیرد و با این حال نیاز است مسیر برای مردم آماده باشد.میرهادی با بیان اینکه امکانات سامانه137برای خدمت‌رسانی به زائران بسیج شده‌اند، عنوان کرد: افرادی مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در این سامانه مستقر می‌شوند تا بتوانند اطلاع‌رسانی مطلوبی به زائرین داشته باشند.
وی تصریح کرد: روابط عممی شهرداری برای تبلیغات قرارگاه اربعین، 10سازه و سه عرشه پل را در نظر گرفته است تا اطلاع‌رسانی به شکل مطلوب انجام گیرد.

انتهای پیام

captcha