اشتراک بیش از ۹۰ هزارخانوار سمنانی در صندوق‌های صدقه خانگی
کد خبر: 3755609
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

اشتراک بیش از ۹۰ هزارخانوار سمنانی در صندوق‌های صدقه خانگی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۹۰ هزار از خانوارهای استان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد هستند، گفت: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده برای تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

اشتراک بیش از ۹۰ هزارخانوار سمنانی در صندوق‌های صدقه خانگی

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدجواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  با اشاره به اینکه ۹۰ هزار از خانوارهای استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد استان سمنان هستند گفت: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده برای تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

 وی جمع‌آوری دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه در نیمه نخست سال جاری در استان سمنان را از پیش‌بینی‌ های این نهاد عنوان کرد و گفت: با مشارکت دو میلیارد ۲۳۴ میلیون تومانی مردم استان سمنان ۸۸ درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده محقق شد.

رضوی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال دو میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان صدقه توسط مردم خیر استان پرداخت شده است متذکر شد: در مجموع دو میلیارد و ۷۳ میلیون تومان از طریق صندوق‌های صدقه، ۱۰۹ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری و تنها ۱۸ میلیون ۳۰۰ هزار تومان از طریق روش‌های نوین در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اذعان کرد: کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان ز مهمترین اهداف پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

انتهای پیام

captcha