اجرای طرح تربیت حافظان قرآن غرب تهران در 14 مدرسه
کد خبر: 3755615
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن غرب تهران در 14 مدرسه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم این منطقه در 14 مدرسه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامین رایمند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای طرح تربیت حافظان این منطقه در 14 مدرسه تحت پوشش خبر داد و گفت: تعداد سه هزار و 900 نفر از دانش‌آموزان منطقه تحت پوشش این طرح قرآنی قرار دارند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران اظهار کرد: در سطح منطقه 10 تهران که شامل سه ناحیه می‌شود، سعی بر این شده است تا از هر ناحیه تعدادی از مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن قرار گیرند تا دانش‌آموزان بیشتری با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.
رایمند تصریح کرد: مدارسی که در سطح منطقه تحت پوشش طرح قرار دارند شامل مدارس غفاری، گل نرگس، تقوا، امید انقلاب، زعیم، شمس‌آبادی، ابوطالب، ناصریان، کمیل، مالک اشتر، عصمت، لاله، برکاتی و مردانی 2 می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در پایان اظهار امیدواری کرد تا با اجرای کامل طرح در سطح مدارس تحت پوشش، تمامی اهداف مورد نظر جهت آموزش و تثبیت آموزه‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان محقق شود.
انتهای پیام‌

captcha