نشست هم‌اندیشی «سبک زندگی اسلامی» در خراسان‌شمالی برپا می‌شود
کد خبر: 3755640
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

نشست هم‌اندیشی «سبک زندگی اسلامی» در خراسان‌شمالی برپا می‌شود

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی گفت: طی آبان‌ماه سال جاری نشست هم‌اندیشی «سبک زندگی اسلامی» در استان برگزار می‌شود.

نشست هم اندیشی «سبک زندگی اسلامی» در خراسان‌شمالی برپا می‌شود

رضا لنگری، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: با توجه به سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی در مهرماه سال 91 و بیان مطالبی درخصوص سبک زندگی اسلامی، این مهم در شورای فرهنگ عمومی استان مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی مقرر شد موضوع سبک زندگی اسلامی در قالب سه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بحث و تحلیل شود.
لنگری با اشاره به اینکه اعضای این کارگروه از اساتید برجسته دانشگاه‌های استان و دارای تخصص در همان رشته هستند، افزود: جلسات کارگروه به طور مرتب برگزارشده و افراد جمع‌بندی خود را آغاز کرده‌اند که خروجی کارگروه‌ها در نشست هم‌اندیشی عنوان می‌شود.
وی یادآور شد: پس از برپایی این نشست هم‌اندیشی و بیان خروجی کارگروه‌ها در این راستا تصمیم گرفته می‌شود که در کدام ابعاد سبک زندگی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و یا اقتصادی اقدامات اجرایی صورت گیرد.
لنگری عنوان کرد: نشست هم‌اندیشی «سبک زندگی اسلامی» نیمه دوم آبان‌ماه با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بجنورد برپا خواهد شد.
انتهای پیام.

captcha