دانشجویان مطالبه‌گری کنند/ اختلاف بین اقوام؛ از توطئه‌های نظام سلطه
کد خبر: 3755668
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

دانشجویان مطالبه‌گری کنند/ اختلاف بین اقوام؛ از توطئه‌های نظام سلطه

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، نقد دانشجویی را از راهکار‌های رفع مشکلات کور در عرصه‌های گوناگون برشمرد و یادآور شد: دانشجویان باید با برگزاری کرسی‌های دانشجویی مطالعه‌گر بوده و مشکلات را با هدف اصلاح نقد و بررسی کنند.

مشکلات را با هدف اصلاح نقد و بررسی کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 22 مهر در دیدار با فعالان بسیج دانشجویی استان با وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد و برخی‌ها که عامدانه و یا ناآگاهانه به غربی‌ها امید بسته اند، باید در تصمیم گیری‌های خود هوشیار باشند چرا که امیدواری به دشمن برای کشور آفت است.
وی به موضوع «اف.ای.تی.اف» و «سی.اف.تی» و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این پیمان‌ها ساخته و پرداخته دشمنان کشورمان است و با اینکه ظاهر خوبی دارند، منافع شوم استکبار را تامین می کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به کینه ورزی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: اختلاف افکندن بین اقوام از جمله توطئه‌های فرهنگی نظام سلطه است.
حجت الاسلام آل هاشم، اضافه کرد: امروز دشمنان به هر طریق ممکن می‌خواهند با هجمه فرهنگی جوانان را به ابتذال کشانده و اهداف خودشان را پیاده کنند که اختلاف افکندن میان اقوام، ترویج مدگرایی، مواد مخدر و بی بندو باری از جمله آنهاست.
وی افزود: ناامید کردن مردم از اوضاع کنونی کشور، مایوس کردن جوانان از آینده، اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی از توطئه‌های فرهنگی دشمنان است که برای مقابله با چنین فتنه‌هایی، هوشیاری و بصیرت آحاد مردم و مسئولان ضروری است.
حجت الاسلام آل هاشم، نقش دانشجویان بسیجی را در برابر توطئه دشمنان مهم دانست و گفت: در همه عرصه‌ها به فرهنگ بسیج نیازمندیم، چون بسیج همواره در همه برهه‌ها و بحران‌ها و مواقع حساس کارساز بوده و نقش تعیین کننده خود را نشان داده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ادامه داد: خودسازی برای تربیت روحی و تعالی دانشجویان مهم است چرا که دوران دانشجویی بهترین فرصت برای تربیت نفس است که با آن می توان ارتباط خود را با خدا محکم کرد و با این ارتباط انسان کمتر دچار خطا می شود.
وی تاکید کرد: دانشگاهیان با اجرای پایان نامه‌های خود می توانند برای رفع مشکلات کشور قدمهای موثری بردارند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نقد دانشجویی را از راهکارهای رفع مشکلات کور در عرصه‌های گوناگون برشمرد و یادآور شد: دانشجویان باید با برگزاری کرسی‌های دانشجویی مطالعه گر بوده و مشکلات را با هدف اصلاح نقد و بررسی کنند.

انتهای پیام

captcha