جذب بیش از ۵.۵ میلیارد تومان مشارکت مردمی در طرح احسان حسینی
کد خبر: 3755690
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

جذب بیش از ۵.۵ میلیارد تومان مشارکت مردمی در طرح احسان حسینی

گروه اجتماعی - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ماه محرم در طرح احسان حسینی با مشارکت نیکوکاران خراسان رضوی بیش از ۵ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.

جذب بیش از 5.5 میلیارد تومان مشارکت مردمی در طرح احسان حسینیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سلمان دانشور با اعلام اینکه همزمان با ماه های محرم و صفر طرح احسان حسینی در استان در حال اجراست، گفت: این نهاد با اجرای این طرح نذورات مردمی و هیات های مذهبی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می کند.

وی ادامه داد: عزاداران حسینی، هیات های مذهبی و عموم مردم نیکوکار در قالب اجرای طرح احسان حسینی در توزیع نذورات خود سهمی را برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در نظر گرفتند که این سهم تا پایان ماه محرم پنج میلیارد و 523 میلیون تومان بود.

دانشور با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ترویج فرهنگ احسان و اطعام با حفظ کرامت انسانی نیازمندان نقش دارد، افزود: توزیع غذای گرم و سبد کالا، اهدای وجه نقد و پهن کردن سفره از موارد مشارکت نیکوکاران در طرح احسان حسینی است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به بهره‌ مندي از ظرفيت معنوي ائمه جماعات، هيات امنا و عزاداران هر محله و مسجد در ايام محرم و صفر اظهار كرد: خيران مي‌توانند كمك‌هاي خود را به مساجد، دفاتر كميته امداد و مراكز نيكوكاری تحويل دهند تا بر اساس نيت آنان بين نيازمندان همان محل توزيع شود.

دفاتر كميته امداد در سطح استان تا پايان ماه صفر آماده‌ دريافت و توزيع نذورات است و نیکوکاران علاوه بر پرداخت حضوری می‌توانند با استفاده از یکی از روش‌های شماره‌حساب 0105224406000 نزد بانک ملی با شناسه واریز 35602، نرم‌افزار سنا و شماره‌گیری کد # 051 * 8877 * نسبت به واریز وجوه خود در قالب طرح احسان حسینی اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha