توزیع ۳ میلیارد ریال بن کارت خرید در نمایشگاه کتاب کردستان
کد خبر: 3755720
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

توزیع ۳ میلیارد ریال بن کارت خرید در نمایشگاه کتاب کردستان

گروه فرهنگی- مدیر امور شعب بانک شهر کردستان از توزیع بالغ بر ۳ میلیارد ریال بن کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان خبر داد.

 توزیع ۳ میلیارد ریال بن کارت خرید در نمایشگاه کتاب کردستان

فریدون پوررضایی، مدیر امور شعب بانک شهر کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در روز نخست نمایشگاه ۵۷۴ میلیون ریال بن کارت از سوی شعبه مستقر در نمایشگاه به مردم عرضه شد.
وی افزود: یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال هم تا پایان روز دوم و یک میلیاردو ۳۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا پایان روز سوم نمایشگاه بن کارت خرید کتاب به مردم پرداخت شد.
مدیرامورشعب بانک شهر کردستان از استقرار چهار باجه دراین نمایشگاه خبرداد و اعلام کرد: ما با نوآوری نرم‌افزاری و بهره‌مندی از تجهیزات مناسب توانسته‌ایم رضایت کامل مردم را در این گونه رویدادهای فرهنگی کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه ٦ هزار بن خرید کتاب تا تاریخ ١٤ مهرماه امسال خریداری شد، افزود: مبلغ کارت های خرید الکترونیکی از ٥٠٠ الی یک میلیون ریال است که با تخفیف ٢٠ درصدی به مردم ارائه می شود.
پوررضایی با اشاره به اینکه بن کارت های تهیه شده پس از اتمام زمان نمایشگاه هم اعتبار دارد، اعلام کرد: دارندگان بن کارت ها می توانند از ١٧ کتابفروشی در سطح شهر سنندج تا ١٥ روز بعد از اتمام نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کنند.
یادآور می شود؛ این دوره از نمایشگاه در ٢٣٠ غرفه از ١٨ تا ٢٣ مهرماه برپا شده و علاقمندان می‌توانند از ١٨ لغایت ٢٣مهرماه صبح‌ها ساعت ٩ تا ١٢:٣٠ و عصرها هم از ساعت ١٥ تا ٢٠ از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

captcha