تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی در حال شکل‌گیری است
کد خبر: 3755728
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی در حال شکل‌گیری است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا تأکید کرد: تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی همزمان در حال شکل‌گیری است و این موضوع می‌تواند تأثیراتی بر اذهان مردم داشته باشد.

تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی درحال شکل‌گیری است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، امیر آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا امروز، 22 مهرماه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در استان‌های کرمانشاه و کردستان بر دفاع از ارزش‌های انقلاب در امواج تبلیغاتی مسموم دشمن تأکید کرد و گفت: نهاد ارزشی عقیدتی ـ سیاسی رسالتی دارد و آن بصیرت‌افزایی و تربیت کارمندان مؤمن، متعهد، جسور، شجاع و کارآمد در راستای اهداف سازمان بوده که همان اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی است.
وی با اشاره به اینکه تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی همزمان در حال شکل‌گیری است که این موضوع می‌تواند تأثیراتی بر اذهان مردم داشته باشد، افزود: جایگاه فعالان حوزه فرهنگ و تبلیغات در مجموعه عقیدتی ـ سیاسی در این برهه بیشتر متبلور می‌شود.
فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا اظهار کرد: با توجه به تحولات شکل گرفته و تغییر ماهیت تهدیدها و اینکه صحنه‌های نبرد هم به مسائل فرهنگی سوق پیدا کرده نیاز است این تحولات رصد شود و نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.
امیرآریانفر تصریح کرد: دو مقوله فرهنگ و تبلیغات تفکیک‌ناپذیر است و در این حوزه برای ارتقاء آگاهی نسل چهارمی‌ها که طیف وسیعی از کارکنان ما هم از آن‌ها هستند و انقلاب و جنگ را درک نکرده‌اند و در کنار ما و در این سازمان انجام وظیفه می‌کنند لازم و ضروری است.
وی گفت: امروز فضای مجازی بستری بسیار آسیب‌رسان برای تشویش اذهان مردم است و باید بیشتر به این موضوع توجه و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها این توطئه‌ها را خنثی کنیم.
فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا تصریح کرد: فرهنگ و تبلیغات در این مقطع یک ضرورت است و باید توجه به تغییر محیط، نگرش و دیدگاه مردم که پرسنل ما هم بخشی از آن‌ها هستند باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.
امیرآریانفر با اشاره به اینکه باید نگاهی که در اوایل انقلاب وجود داشت و ایمان و تعهد پرسنل را در بالاترین سطح حفظ کنیم، گفت: در این هجمه‌های روانی و جنگ اقتصادی اثرگذار باید نیروی متعهد داشته باشیم که هر لحظه آماده جانفشانی باشند.
وی اظهار کرد: با توجه به امواج تبلیغات دشمن برای تشویش عقاید و اذهان پرسنل باید بر روی دفاع از ارزش‌ای انقلاب تمرکز کنیم.
انتهای پیام

captcha