شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان خاتم شناسايی شود
کد خبر: 3755735
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان خاتم شناسايی شود

گروه اجتماعی - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: باید شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان خاتم که نیاز به حمایت معنوی و مادی دارند، شناسایی شوند.

‌حمایت از فعالیت های جوانان در زمینه افزایش نشاط اجتماعی

به گزارش ایکنا از یزد، فخرالسادات خامسی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد صبح امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان خاتم بیان كرد: ظرفیت بالای شهرستان خاتم در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ایجاد اشتغال می‌تواند نویدگر آینده روشنی برای اين شهرستان باشد.
خامسی افزود: بايد شاخص ‌های فرهنگي و اجتماعي شهرستان که نیاز به حمایت معنوی و مادی دارد، شناسايي شود و درحد توان در راستای ارتقا‌ی آنها به ويژه در حوزه فعالیت جوانان در زمینه نشاط اجتماعی از طرف مسئولان استان و شهرستان تلاش شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان خاتم جمعیت جوان بالایی دارد، مي توان با برنامه ریزی در حوزه نشاط ‌اجتماعی، گفت‌وگو بین جوانان، آموزش و مشاوره، باعث ارتقا و اعتماد به نفس جوانان و به میدان آمدن آن‌ها در سطح فرهنگی و اجتماعی شد.
فرجام فاضلی، فرماندار خاتم نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین آسیب‌های اجتماعی متوجه نسل جوان ‌است، در همین راستا ۶ کارگروه فرهنگی ـ اجتماعی در شهرستان فعال شده است.
فاضلی تصریح کرد: امیدواریم ‌با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان خاتم و با همکاری این کارگروه‌های آموزشی و ادارات، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد، این شهرستان از هرگونه آسیب اجتماعی پاک شود.

انتهای پیام

captcha