رونمایی از کتب‌ اسلامی در نمایشگاه فرانکفورت+عکس
کد خبر: 3755780
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

رونمایی از کتب‌ اسلامی در نمایشگاه فرانکفورت+عکس

گروه بین‌الملل ـ کتاب‌هایی با موضوعات اسلامی در هفتادمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در آلمان رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از آلمان؛ این کتاب‌ها به زبان آلمانی و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در آلمان در سالن بین‌الملل هفتادمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت رونمایی شد و این برنامه با جلسه نقد و معرفی آثار همراه بود.

«نقش علمای مسلمان قدس در تولید علم»(تألیف احمد خامه یار)، «شهید عشق؛ آلبوم چهل مجلس مینیاتوراز قیام امام حسین(ع)» اثر شاه محمود محمدجانف و «ملاصدرای شیرازی؛ حکمة العرشیه» ملاصدرا به عنوان نخستین اثری که از این فیلسوف شیعی توسط پروفسور «رونالد پیچ» به آلمانی ترجمه شده است، از آثار رونمایی شده در نمایشگاه فرانکفورت بود.

بنا بر این گزارش، در سالن بین‌الملل این رویداد فرهنگی از ترجمه آلمانی کتاب هزار ساله «تُحَفُ العقول»، از کتاب‌های مشهور در حکمت‌ها و موعظه‌های امامان شیعه و نوشته ابومحمد حسن حرانی یا حلبی، معروف به ابن شعبه حرانی از علمای بزرگ قرن چهارم ه.ق که «محمد عامر» به آلمانی ترجمه کرده است، نیز رونمایی و کتابی با موضوع داعش اثر مشترک سید‌علی موجانی، رایزن فرهنگی ایران در برلین و توماس اوکر و ترجمه «ساشا صادق» به آلمانی معرفی و نقد شد.

گفتنی است، هفتادمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و امروز 22 مهرماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha