اعزام ۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد فارس به پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 3755814
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
سعادت خبر داد:

اعزام ۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد فارس به پیاده‌روی اربعین حسینی

گروه اجتماعی ـ ۳ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعبدالعلی سعادت، معاون فرهنگی کمیته امداد استان فارس امروز، 22 مهرماه از اعزام 3 هزار نفر از مددجویان به پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد ارتقای سطح باورهای دینی، اعتقادی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است.
وی با اشاره به اهداف اجرای این برنامه گفت: از جمله اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، می‌توان به تصحیح نماز زائرین نیز اشاره کرد.
سعادت با بیان اینکه مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت امام حسین(ع) را نداشته‌اند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد، گفت : در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد 15 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس به کربلای معلی اعزام شده‌اند.
وی همچنین از اعزام 2 هزار و 400 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس در شش ماهه نخست سال جاری به مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این مدت تعداد 899 نفر به حرم حضرت معصومه(س)، 5 هزار و 594 نفر به زیارت یک روزه درون استانی و هزار و 320 نفر به صورت تکلیفی مرکز به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
معاون فرهنگی کمیته امداد فارس یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال مبلغ 3 میلیارد و 122 میلیون و 500 هزار ریال از منبع صدقات و 2 میلیارد و 887 میلیون و 500 هزار ریال از محل کمک‌های خیرین و حامیان طرح اکرام جهت اعزام زائرین هزینه شده است.
وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت درطی برگزاری اردوهای زیارتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته نیز بهره‌مند می‌شوند، گفت: با اجرای طرح شوق زیارت تلاش می‌کنیم تمامی مددجویان کمیته امداد استان که تاکنون عازم مشهد نشده‌اند را به این سفر معنوی اعزام کنیم.
انتهای پیام

captcha