مشاوران از ظرفیت نخبگان جهت ارائه پیشنهادات قابل اجرا استفاده کنند
کد خبر: 3755855
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مشاور عالی استاندار هرمزگان در شورای مشاوران استانداری:

مشاوران از ظرفیت نخبگان جهت ارائه پیشنهادات قابل اجرا استفاده کنند

'گروه سیاسی - مشاور عالی و رئیس گروه مشاوران استاندار هرمزگان خواستار استفاده مشاوران استاندار از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند برای ارائه پیشنهادات قابل اجرا و مناسب شد.

 

مشاوران از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند جهت ارائه پیشنهادات قابل اجرا استفاده کنند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدباقر کشفی، مشاور عالی استاندار هرمزگان در نشست شورای مشاوران استانداری هرمزگان که در روز یکشنبه، ۲۲ مهرماه برگزار شد با بیان اینکه مشاوران استانداری به‌عنوان قدرت تولید فکری‌ ارائه‌دهنده پیشنهاد‌ها و نظرات سازنده برای استاندار باشند، اظهار کرد: مشاوران استاندار باید وظیفه خود را با دقت و کیفیت بیشتر انجام دهند.

وی ادامه داد: هرکدام از مشاوران استاندار به‌ تناسب مسئولیت خود، موظف هستند وضعیت استان را مورد رصد و مطالعه قرار دهند و به‌صورت میدانی در جامعه حضور یابند تا بتوانند اطلاعات لازم را به دست آورند.

رئیس گروه مشاوران استاندار هرمزگان خواستار استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان توسط مشاوران استاندار شد و افزود: مشاوران می‌توانند در حوزه‌های کاری خود با حضور صاحب‌نظران و نخبگان اتاق فکر تشکیل دهند و محصولات یافته‌های خود را در قالب پیشنهاد به سمع و نظر استاندار برسانند تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کشفی تصریح کرد: مشاوران استاندار از زوایایی به موضوعات نگاه کنند که سایر مسئولان به آن کمتر پرداخته‌اند و یا از دید آن‌ها مغفول مانده است و مشاوران به‌عنوان چشمان بینا و نافذ این زوایا را آشکار کنند تا اطلاعات استان در خصوص آن موضوع کامل‌تر شود و امکان برنامه‌ریزی بهتری برای آن حوزه فراهم شود.

وی بر لزوم حضور فعالانه مشاوران استاندار در نشست‌ها و جلسات رسمی و غیررسمی تأکید و ابراز کرد: با این حضور فعال، مشاوران آسیب‌های بخش‌های مختلف را احصاء و راهکار‌های پیشنهادی را به استاندار ارائه دهند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان بیان کرد: مشاوران استاندار افرادی باتجربه و نخبه هستند که با توانایی‌های خود می‌توانند پیشنهاد‌های مناسبی ارائه دهند که به افزایش سرعت توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

کشفی تأکید کرد: هرکدام از مشاوران در حوزه کاری خود از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های افراد شایسته استان بهره ببرند و عصاره این بررسی‌ها و رصد‌های خود را در قالب پیشنهاد جمعی و منطقی و قابل‌اجرا ارائه کنند.

شایان‌ذکر است؛ در این نشست مشاوران جدید استاندار هرمزگان معرفی شدند و هرکدام از مشاوران تحلیل‌ها و پیشنهاداتی را در حیطه کاری خود جهت بهبود وضعیت و پیشرفت استان ارائه دادند.

انتهای پیام.

captcha