اربعین بزرگترین رزمایش فرهنگی و مذهبی در جهان اسلام است
کد خبر: 3755861
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
معاون فرماندار رضوانشهر:

اربعین بزرگترین رزمایش فرهنگی و مذهبی در جهان اسلام است

گروه اجتماعی ــ ابراهیم چراغی هرگونه کمک مادی و معنوی برای برپا داشتن راه بزرگ و عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع) را مهم دانست و عنوان کرد: اربعین بزرگترین رزمایش فرهنگی و مذهبی در جهان اسلام است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اربعین بزرگترین رزمایش فرهنگی و مذهبی در جهان اسلام است

به گزارش ایکنا از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 22 مهر در جمع اعضای ستاد اربعین حسینی شهرستان، با اشاره به اهمیت موضوع اربعین حسینی، بر مردم محور بودن این مراسم تاکید کرد و گفت: از ظرفیت شهرستان  جهت ارائه خدمات و جذب مشارکت مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی به زائرین اربعین حسینی(ع) بیش از پیش استفاده شود.

وی اظهار کرد: اربعین حسینی سرمایه بزرگی است که برگزاری با شکوه آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، زیرا وقتی دشمنان اسلام هزینه های زیادی را برای کمرنگ کردن مراسم اربعین صرف می کنند، نشان می دهد که این مراسم تا چه میزان در وحدت جهان اسلام نقش دارد.

این مقام مسئول، برگزاری راهپیمایی اربعین رانیازمند همتی همگانی دانست که باید با برنامه ریزی صحیح جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن آن همراه باشد و خاطرنشان کرد: اربعین نماد وحدت جهان اسلام و شیعیان است و لذا همه افراد وظیفه دارند تا در برگزاری آن تلاش کنند.

چراغی، هرگونه کمک مادی و معنوی برای برپا داشتن راه بزرگ و عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع) را مهم دانست و عنوان کرد: اربعین بزرگترین رزمایش فرهنگی و مذهبی در جهان اسلام است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: خدمات رسانی و کمک به زائران حسینی رضای خداوند و اجر عظیمی را به دنبال دارد که ما باید نسبت به این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی شماره حساب ستاد اربعین حسینی شهرستان نزد بانک ملت جهت دریافت کمک های نقدی را 5801045670 اعلام کرد و گفت: لازم است مسئولان امر نسبت به بیمه نمودن افراد در این راهپیمایی توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha