پوستر سومین جشنواره «فرهنگ و ادبیات کردی پرژه» رونمایی شد
کد خبر: 3755887
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

پوستر سومین جشنواره «فرهنگ و ادبیات کردی پرژه» رونمایی شد

گروه فرهنگی- پوستر سومین جشنواره «فرهنگ و ادبیات کردی پرژه» با حضور جمعی از فرهنگ و هنر دوستان استان امروز، 22 مهرماه در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان رونمایی شد.

پوستر سومین جشنواره «فرهنگ و ادبیات کردی پرژه» رونمایی شد

به گزارش ایکنا از کردستان، زبیر حسین پناهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره «فرهنگ و ادبیات کردی پرژه» اظهار کرد: این جشنواره در راستتای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زبان کردی یک ثروت ملی است، به صورت منطقه ای با حضور استان‌های کردستان، کرمانشگاه ایلام، لرستان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و پژوهش برگزار می‌شود، افزود: موضوعات آن در بخش شعر آزاد و در بخش پژوهش نیز شامل تعامل و تأثیر شعر کلاسیک و مدرن کُردی و فارسی در ایران، تشریح وضعیت شعر کُردی در ادبیات امروز است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ٣٠ آذرماه آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند و زمان برگزاری آن نیز اسفندماه امسال است.
یادآور می‌شود؛ این دوره از نمایشگاه در ٢٣٠ غرفه برپا شده و علاقمندان می‌توانند از ١٨ لغایت ٢٣مهرماه صبح‌ها ساعت ٩ تا ١٢:٣٠ و عصرها هم از ساعت ١٥ تا ٢٠ از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

captcha