آغاز مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3755892
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲

آغاز مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور در چهارمحال و بختیاری

گروه دانشگاه - مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور، صبح امروز 22 مهرماه به همت جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.
شهرام مقدس، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، در این آیین اظهار کرد: تمرین فرهنگ تحمل یکدیگر در مناظرات دانشجویی امکان‌پذیر است و در این صحنه گسترش می‌یابد.
وی با اشاره به روند مطلوب برگزاری مناظرات و اینکه نباید هر چیزی را سیاسی کنیم، افزود: باید سیاست‌زدایی را به عنوان یک راهبرد در دستور کار قرار دهیم.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد نیز اظهار کرد: مناظرات امری مهم است و در سیره و پیام اهل بیت آمده است که حضرت محمد (ص) با مخالفان و دوستان خود مناظراتی داشتند که در کتب تاریخ ثبت شده است.
حجت‌الاسلام سعید صفی گفت: مقام معظم رهبری بارها به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تأکید کردند که انجام این امور از وظایف ما است.
یادآور می‌شود این مسابقات با حضور 16 تیم شرکت‌کننده از 9 استان منطقه غرب کشور به مدت سه روز از امروز تا 24 مهرماه در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha