صدور ۱۰ هزار ویزای اربعین برای البرزی‌ها
کد خبر: 3755896
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

صدور ۱۰ هزار ویزای اربعین برای البرزی‌ها

گروه اجتماعی - معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز گفت: تاکنون ۱۰ هزار ویزا برای حضور البرزی‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین صادر شده است.

صدور 8 هزار ویزای اربعین برای البرزی‌ها

عزیزالله شهبازی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اربعین مانور بزرگ شیعه است و باید همگان با حضور پررنگ و گسترده خود تلاش کنند تا نقشه دشمنان در کمرنگ جلوه دادن این آیین خنثی شود.
وی افزود: در شرایط کنونی منطقه، باید آیین‌ها و راهپیمایی اربعین حسینی با قدرت و عظمت باشکوهی برگزار شود تا قدرت مسلمانان به جهانیان بیش از پیش نشان داده شود.
این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه اربعین یک موضوع فراملی و جهانی است و بسیاری از مسائل کلیدی کشور به آن بستگی دارد، باید به صورت ویژه به آن پرداخت و به بهترین نحو ممکن از زائران پذیرایی شود.
شهبازی در ادامه با اشاره به صدور 10 هزار ویزا برای حضور البرزی‌ها در مراسم اربعین حسینی، گفت: امسال نیز انتظار می‌رود مراسم پیاده روی اربعین حسینی همچون سنوات گذشته پرشور برگزار شود و در این راستا می‌طلبد حساسیت‌ مسئولان نیز برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بیشتر باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده تمامی ارگان‌ها مربوطه موظف هستند تا پایان هفته جاری اقلام لازم را برای موکب‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین فراهم آورند.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت استفاده از کمک‌های مردمی در جهت تأمین مایحتاج مورد نیاز موکب‌ها برای پذیرای هرچه بهتر از زائران گفت: تا کنون هشت هزار ویزا برای زائران البرزی جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین حسین صادر شده است.
انتهای پیام

captcha