البرز آماده پذیرایی از ۳۵ هزار زائر اربعین
کد خبر: 3755898
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

البرز آماده پذیرایی از ۳۵ هزار زائر اربعین

گروه اجتماعی - رئیس ستاد عتبات عالیات البرز گفت: امسال این استان از ۳۵ هزار زائر پیاده‌روی اربعین پذیرایی می‌کند.

البرز آماده پذیرایی از 35 هزار زائر اربعین

سلیمان شکری، رئیس ستاد عتبات عالیات البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مجوز فعالیت 48 موکب حسینی با مشارکت‌های مردمی در کربلا، نجف و مسیرهای پرتردد زائران حسینی صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال البرز میزبان 35 هزار زائر اربعین حسینی می‌شود، افزود: اعزام زائران از 15 روز قبل از مراسم اربعین آغاز می‌شود و موکب‌ها کار خود را از 28 مهرماه آغاز می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: زائران البرزی از مرز مهران و اتباع خارجی ساکن البرز از مرز شلمچه برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند.
شکری در ادامه از آماده‌سازی اقلام مورد نیاز موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی سخن به میان آورد و گفت: تاکنون 31 هزار آب معدنی، سه دستگاه وسیله پخت نان، 30 تن آرد، 500 کپسول گاز برای پخت غذا و پنج تن تخم مرغ آماده ارسال به عراق شده‌اند.
رئیس ستاد عتبات عالیات البرز بیان کرد: شهرداران مناطق مختلف شهرستان‌های استان نیز برای کمک به تهیه اقلام مورد نیاز موکب‌ها مبلغی را تقبل کرده‌اند که هنوز به حساب ستاد واریز نشده است، همچنین دامپزشکی البرز نیز مبلغی را واریز کرده که پس از تجمیع این مبالغ، اقلام مورد نیاز خریداری و به عراق فرستاده می‌شود.
وی در پایان گفت: در فرصت باقی مانده باید اقلام مورد نیاز را تهیه و هرچه زودتر به عراق ارسال کنیم که تحقق این مهم در گرو همکاری خیرین و مسئولان ذیربط است.
انتهای پیام

captcha