ششمین «سفر شهادت» در ماه صفر می‌آید
کد خبر: 3755926
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

ششمین «سفر شهادت» در ماه صفر می‌آید

گروه ادب ــ پس از استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان از پنجمین چاپ «سفر شهادت» و تمام شدن نسخه‌های آن در ایام عزاداری محرم، این کتاب برای ششمین بار در نوبت نشر قرار گرفت.

ششمین «سفر شهادت» با ماه صفر می‌آیدبه گزارش ایکنا؛ کتاب «سفر شهادت» شامل ترجمه متن ۱۷ سخنرانی، مقاله و گفتار امام موسی صدر درباره نهضت حسینی و ابعاد و نتایج و پیامدهای آن است.

رویکرد مهم امام موسی صدر به وقایع عاشورا، تفسیر عصری از آن است. با فهم عصری از قیام حضرت امام حسین(ع) می‌توان از آموزه‌های این قیام برای زمانه حاضر نیز بهره برد. کاری که امام صدر در گفتارهای عاشورایی خود به آن پرداخته است.

پنجمین چاپ این کتاب در ابتدای محرم امسال با شمارگان هزار نسخه منتشر شده بود که پس از استقبال مخاطبان ششمین چاپ از آن در دست انجام است و به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

در بخشی از کتاب آمده است؛ امام موسی صدر در سخنرانی «عطای حسينی در واقعه کربلا» در کتاب سفر شهادت می‌گوید: «ای جوان و ای نوجوان، هنگامی که از اين حسینیه بيرون می‌‌روی بايد فکر کنی که چطور می‌‌خواهی امام حسين را ياری کنی؟ چطور می‌‌خواهی جبهه امام حسين را تقويت کنی؟ چطور می‌‌خواهی اهداف امام حسين را محقق کنی؟»

انتهای پیام

captcha