پیش‌بینی ثبت نام ۱۰ هزار نفر در خراسان‌شمالی برای مراسم اربعین
کد خبر: 3755951
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

پیش‌بینی ثبت نام ۱۰ هزار نفر در خراسان‌شمالی برای مراسم اربعین

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی گفت: هرچند سهمیه استان برای شرکت در این مراسم بزرگ و باشکوه هشت هزار نفر بوده، اما پیش‌بینی ما ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در این رویداد بزرگ است.

ثبت نام ۵هزار نفر در خراسان‌شمالی برای مراسم اربعین

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا خباز استاندار خراسان‌شمالی روز گذشته در ششمین نشست ستاد اربعین استان اظهار کرد: تاکنون بیش از پنج هزار نفراز مردم استان برای حضور در مراسم اربعبین حسینی نسبت به نام نویسی اقدام کرده‌اند.
وی با بیان این که در زیرمجموعه این ستاد 11 کمیته فعال است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های زیر مجموعه این ستاد آمادگی‌های لازم را برای خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) دارند و این در حالیست که موکب‌های استان در کربلای معلی مستقر هستند.
وی افزود: باید هرچه در توان داریم، برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین امسال به کار ببریم زیرا برگزاری این مراسم موجب می‌شود تا نقشه‌های استکبار جهانی خنثی و دندان طمع دشمن کشیده شود.
خبازعنوان کرد: امام حسین(ع) قلب خود را برای نجات انسانیت از ضلالت و گمراهی داد و دلیل شهرت وی در مجامع بین‌المللی این است که تمام تلاش خود را برای رضایت ذات اقدس الهی به کار برد.
وی اظهار کرد: بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت در مراسم باشکوه اربعین حسینی رقم خواهد خورد که امیدواریم آثار و برکات آن برای دین، کشور، امنیت و مردم موثر باشد و این راه را با سربلندی و عزت ادامه دهیم.
در این نشست اعضا و رؤسای کمیته‌های ذیل ستاد، گزارشی از تمهیدات درنظرگرفته شده برای تسهیل خدمات‌رسانی به زوار اربعین و امکانات ارسالی برای موکب‌های استان در مرز ایران و عراق ارائه کردند.
انتهای پیام.

captcha