نام‌نویسی ۵ هزار سیستان‌ و بلوچستانی در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3755970
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

نام‌نویسی ۵ هزار سیستان‌ و بلوچستانی در پیاده‌روی اربعین

گروه فرهنگی - مدیر حج و زیارت سیستان‌وبلوچستان گفت: تاکنون ۵ هزار و ۸۹ سیستان و بلوچستانی اعم از آقا و بانو جهت حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

حضور 5 هزار سیستان‌وبلوچستانی در پیاده‌روی اربعین

رضا کیخا، مدیر حج و زیارت سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تاکنون 5 هزار و 89 سیستان و بلوچستانی اعم از آقا و بانو جهت حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تا امروز برای دو هزار و 226 نفر از مجموع ثبت‌نامی‌ها روادید صادر شده است، اظهار کرد: نام‌نویسی برای شرکت در این مراسم از اول مهرماه آغاز شده و تا چهارم آبان‌ماه ادامه دارد.
مدیر حج و زیارت استان افزود: نام‌نویسی اربعین به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه سماح به نشانی http//samah.haj.ir صورت می‌گیرد؛ همچنین 12 دفتر زیارتی نیز در سطح استان مشغول ثبت‌نام متقاضیان هستند.
وی تأکید کرد: متقاضیان اعزام به عتبات از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند و تنها از طریق سامانه سماح و یا مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی برای اعزام به راهپیمایی اربعین اقدام کنند.
کیخا با اشاره به اینکه دولت هزینه‌های شرکت در این مراسم را کاهش داده است، کل هزینه‌ها برای اخذ روادید، بیمه و غیره برای شرکت در اربعین حسینی را 2 میلیون و 348 هزار و 750 ریال اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha