آخرین بودجه قرآنی فارس مربوط به سال ۹۳ است/ لزوم برپایی نشست شورای قرآنی
کد خبر: 3756012
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
اسلامی:

آخرین بودجه قرآنی فارس مربوط به سال ۹۳ است/ لزوم برپایی نشست شورای قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس گفت: از سال ۹۳ تاکنون و بعد از بودجه ۱۷۵ میلیون تومانی، هیچ بودجه قرآنی دیگری به استان فارس پرداخت نشده است.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده در این اتحادیه و برگزاری جلسات و كارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران مراكز قرآنی استان تاكنون جلسات متعددی با افراد مختلفی نظیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مخبر دزفولی، دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی داشتیم؛ در جلسه‌ای كه با مخبر دزفولی داشتیم صحبت‌هایی درباره بودجه‌های قرآنی استان فارس مطرح شد.
وی اظهار كرد: از سال 93 تاكنون و بعد از بودجه 175 میلیون تومانی، هیچ بودجه‌ قرآنی دیگری به استان فارس و مخصوصاً شیراز پرداخت نشده است لذا ما با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت كردیم تا حتماً بودجه‌های قرآنی استان پرداخت شده و تخصیص یابد.

وضعیت خوبی میان تشكل‌های قرآنی فارس وجود دارد
اسلامی در عین حال یادآور شد: بحمد الهی وضعیت خوبی در سطح استان داریم و نسبت به سال‌های گذشته یك وضعت نرمال برقرار شده و انسجام و هماهنگی میان تشكل‌ها و دستگاه‌ها ایجاد شد.
وی افزود: تنها مشكل این است كه شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس قریب یكسال و نیم هست كه برگزار نشده است كه در این راستا با آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان ریاست این شورا نیز به عهده دارد، صحبت كردیم.
اسلامی با بیان اینكه اساسنامه و دستورالعمل شورای توسعه فرهنگ قرآنی به آیت‌الله دژكام تقدیم شده است، گفت: به یاری خدا نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی حتماً برپا خواهد شد و نگاه آیت‌الله دژكام نیز به این قضیه ویژه است.

لزوم تسریع در برپایی نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس ادامه داد: اگر نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شود، قطعاً وضعیت ما هم بهتر خواهد شد زیرا یكسری بودجه‌ها پشت سر این قضیه قرار گرفته است كه باید ابتدا این شورا تشكیل شود و در آن مشخص شود كه این بودجه‌ها به چه شكل تخصیص و توزیع شوند.
انتهای پیام

captcha