جشن امضای کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ برگزار می‌شود
کد خبر: 3756037
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
از سوی انتشارات علمی و فرهنگی؛

جشن امضای کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ برگزار می‌شود

گروه ادب ــ جشن امضای کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ از سوی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

جشن امضای کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی؛ جشن امضای کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ با حضور بیوک ملکی برگزار می‌شود. مجموعه شعر نوجوان «احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند» امسال در فهرست کلاغ سفید سال 2018 کتابخانه مونیخ قرار گفته است. این مجموعه شعر را حسین تولایی سروده و پرنده آبی (واحد کودک ونوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) روانه بازار نشر کرده است.

در این مراسم که نوشین خائفی اشکذری تصویرگر کتاب نیز در آن حضور خواهد داشت، حسین تولایی قطعاتی از کتاب را برای حاضران قرائت کرده و در باره آن توضیحاتی می‌دهد و بیوک ملکی نیز درباره حوزه شعر نوجوان و کتاب یادشده به نقد و بررسی می‌پردازد.

کتابخانه بین‌المللی مونیخ هرسال پس از بررسی هزاران عنوان کتاب که از کشورهای مختلف و به زبان‌های گوناگون به این کتابخانه ارسال می‌شود، 200 عنوان را برای معرفی در فهرست کلاغ سفید در نظر می‌گیرد که امسال از ایران 4 عنوان کتاب به فهرست سال 2018 راه یافته است.

هدف از انتشار این فهرست معرفی کتاب‌های برگزیده به جامعه جهانی و کمک به ارتقای سطح ادبیات کودک و نوجوان است.

مراسم جشن امضای کتاب «احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند» روز شنبه، 28 مهرماه، از ساعت 16 تا 17:30 در فروشگاه شماره 2 انتشارات علمی و فرهنگی واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، بین قائم مقام فراهانی و خردمند، پلاک 13 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha