برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم ابتدایی» در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3756039
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم ابتدایی» در جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی - مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل از برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم ابتدایی» برای مدارس ابتدایی غیردولتی و مراکز پیش دبستانی خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم ابتدایی» در جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، محمد علیزاده، مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل، از برگزاری دوره آموزشی «تربیت معلم ابتدایی» در واحد اردبیل خبر داد و افزود: دوره مذکور در راستای تفاهمنامه همکاری فیمابین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش و پرورش و با هدف تربیت نیرو‌های متخصص و متعهد جهت تدریس در مدارس ابتدایی غیرانتفاعی در حال برگزاری است.
وی طول مدت برگزاری این دوره را ۹۲ ساعت عنوان و بیان کرد: در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با نحوه تدریس دروس مختلف دوره ابتدایی از پایه اول تا پایه ششم به صورت تئوری و عملی آشنا می‌شوند.
مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزشی تربیت معلم ابتدایی می‌توانند به مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان واقع در اردبیل مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۷۴۹۵۰۰، ۳۳۲۵۳۳۱۱ و ۳۳۵۱۸۴۳۰ تماس بگیرند.
علیزاده یادآور شد: به شرکت‌کنندگان این دوره پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha