روحانیان با بصیرت‌افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند
کد خبر: 3756042
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

روحانیان با بصیرت‌افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روحانیان با روشنگری و بصیرت‌افزایی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

روحانیون با بصیرت‌افزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنندحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: روحانیان در عصر کنونی با ارائه شیوه‌های نوین در تبلیغ و آگاهی‌بخشی به جامعه، نقش مهمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پاسخگویی به شبهات دارند.
وی با تاکید بر اینکه باید آگاه باشیم که دشمن چه چیزی را در جامعه اسلامی ما هدف قرار داده است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا با نفوذ به افکار، نفوذ به اقتصاد و نفوذ به امنیت جامعه اهداف شوم خود را پیش ببرد که خوشبختانه تا به امروز ذره‌ای در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه روحانیان افسران جنگ نرم در جامعه کنونی هستند، اظهار کرد: روحانیان باید انسجام بهتری نسبت به گذشته داشته باشند، بهترین مکان‌هایی که می‌توان جبهه فرهنگی را در آن تشکیل داد مساجد است، بهترین نیرو‌هایی که برای کار فرهنگی می‌توانند در خدمت روحانیان باشند نیز جوان مؤمن و متعهد است.
حجت‌الاسلام ستوده، افزود: بایستی نظارت بر انجام فعالیت‌های فرهنگی، توسط روحانیان انجام شود، شبهه‌پراکنی نسبت به عقاید، شایعه‌سازی و سیاه‌نمایی اهدافی است که دشمن به جد در مورد آن‌ها کار می‌کند تا امید را از مردم بگیرد، اما در این میان همبستگی مردم و روحانیان، این توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، بصیرت‌افزایی و روشنگری را وظیفه اصلی روحانیان بیان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب، حفظ روحیه انقلابی را از همه به‌ویژه روحانیان انتظار دارند.
انتهای پیام

captcha