نغمه‌سرایی دانشجو معلمان فارس در سوگواره لاله‌های عاشورایی
کد خبر: 3756109
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

نغمه‌سرایی دانشجو معلمان فارس در سوگواره لاله‌های عاشورایی

گروه فرهنگی ـ همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، سوگواره لاله‌های عاشورایی در دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، سوگواره لاله‌های عاشورایی ویژه نغمه‌سرایی شاعران دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان فارس شب گذشته، 22 مهرماه در شیراز برگزار شد.
در این مراسم كه در محل دانشگاه سلمان فارسی شیراز برگزار شد، 7 نفر از شاعران دانشجو معلم فارس به شعرخوانی پیرامون قیام عاشورا پرداختند.
عباس اناری‌نژاد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت:‌ این برنامه به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس برگزار شده است كه البته گروه زبان و ادبیات فارسی نیز در این زمینه بسیار همراهی داشته‌اند.
وی افزود:‌ چون دانشگاه فرهنگیان ویژه تربیت معلمان آینده نظام و كشور است لذا فعالیت‌های فرهنگی حائز اهمیت فراوانی است و اگر فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه كمتر از فعالیت‌های آموزشی بیشتر نباشد كمتر هم نیست و در برخی از جاها حتی بیشتر هم هست.
اناری‌نژاد اظهار كرد: دانشجو معلمان در این دانشگاه به‌صورت شبانه‌روزی تحصیل می‌كنند به همین دلیل ما تلاش می‌كنیم تا برنامه‌های فرهنگی ـ عقیدتی فاخری را برای دانشجویان خود برگزار كنیم.
رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس این نكته را یادآور شد كه در برنامه‌های فرهنگی، علمی و مذهبی این دانشگاه از ظرفیت دانشجو معلمان استفاده می‌شود.
یوسفی، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان فارس نیز در این مراسم با یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: یك بسیجی باید در عمل به وجه‌الله و حقیقت هستی برسد.
وی با تأكید بر اینكه نباید نگاه عوام‌گرایانه به عاشورا داشته باشیم، افزود:‌ نگاه ما به امام حسین(ع) و واقعه عاشورا باید ارتقا داده و نگاه مدبرانه‌ای به تمام این حقایق و وقایع داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha