اثرات کنگره شهدای قزوین باید در جامعه پایدار باشد
کد خبر: 3756145
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

اثرات کنگره شهدای قزوین باید در جامعه پایدار باشد

گروه فرهنگی- خبرنگار خبرگزاری ایکنا در قزوین گفت: باید تلاش کنیم آثار و برکات کنگره شهدا نه‌تنها برای روزها و ماه‌های بعد بلکه در سال‌های آینده نیز ماندگار شود و اثرات پایدار در جامعه داشته باشد.

در نظام جمهوری اسلامی «برو» وجود ندارد

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست مشترک رسانه‌های استان و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین صبح امروز با حضور مسئولان استان، مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.
رقیه ملاحسنی خبرنگار خبرگزاری ایکنا در قزوین به نمایندگی از اصحاب رسانه استان قزوین در این نشست با اشاره به‌ضرورت برگزاری این اجلاسیه بزرگ اظهار کرد: کنگره ملی 3 هزار شهید استان مقدمه‌ای برای یک حرکت ارزشمند در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهداست.
وی ادامه داد: این حرکت بزرگ فرهنگی مربوط به هیچ دسته، جناح و حزبی نیست بلکه تمامی اقشار مردمی و مسئولان باید برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن همت بیشتری داشته باشیم.
ملاحسنی تصریح کرد: ایجاد هویت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و دغدغه برای نیل به فرهنگ باارزش شهدا باید یکی از دستاوردهای برگزاری کنگره شهدا باشد که می‌توان با استفاده از ابزار هنر و المان‌سازی مناسب استفاده از ایده‌های جذاب و مخاطب شناسی لازم به آن دست‌یافت.
وی بر لزوم استفاده از تجربیات متخصصان، صاحبان ایده و نخبگان برای برگزاری کنگره شهدا تأکید و عنوان کرد: باید تلاش کنیم آثار و برکات این اجلاسیه بزرگ نه‌تنها برای روزها و ماه‌های بعد بلکه سال‌های آینده نیز ماندگار باشد.
خبرنگار ایکنا در قزوین با اشاره به کلامی از شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» از شهدای شاخص قزوین خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار که به فرموده مقام معظم رهبری که باید خاطراتش در تاریخ ثبت شود، خطاب به مسئولان کلیدواژه‌ای را به کار بردند که خوب است مسئولان آن را در قالب تابلویی در جلوی چشمانشان قرار دهند.
وی ادامه داد: طبق گفته این شهید بزرگوار در نظام جمهوری اسلامی «برو» نداریم بلکه «بیا» وجود دارد این بدین مفهوم است که مسئولان باید پیشتاز امور بوده و در خط مقدم عرصه‌های مختلف قرار بگیرند تا مردم نیز با مشاهده آن‌ها برای قرار گرفتن در آن مسیر همت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha