ثبت‌نام ۳۵ هزار کرمانی برای پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3756159
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
عرب‌نژاد اعلام کرد:

ثبت‌نام ۳۵ هزار کرمانی برای پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی - مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر در استان کرمان برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و ۲۶ هزار و ۵۰۰ ویزا تا شب گذشته صادر شده است و پنجمین استان از نظر ثبت‌نام هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان دوشنبه، 23 مهر در جلسه ستاد استانی اربعین گفت: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین از طریق سامانه سماح از پنجم مهر به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد، هیأت کنسولگری موقت عراق سوم و ششم مهرماه در استان کرمان حضور یافتند و از ۱۵ مهر صدور ویزای زائران آغاز شد.
وی مدت زمان صدور ویزا را طی 24 ساعت عنوان کرد و افزود: تاکید کردیم که پرداخت وجه به صورت الکترونیکی باشد، دفاتر حق دریافت هیچگونه وجهی ندارند و تحویل گذرنامه به دفاتر مجوزدار انجام می‌شود.
عرب‌نژاد بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر در استان کرمان برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و ۲۶ هزار و ۵۰۰ ویزا تا شب گذشته صادر شده است و از این حیث پنجمین استان از نظر ثبت‌نام هستیم.
وی تصریح کرد: شهرهای سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم بیشترین ثبت‌نامی را دارند و پیش‌بینی می‌شود، امسال تعداد ثبت‌نامی‌ها بیش از ۴۵ هزار نفر سال گذشته باشد.
عرب‌نژاد با اشاره به ورودی زائران کرمانی از مرزهای شلمچه و چزابه گفت: مردم تقاضای دینار دارند، اما هنوز به ما خبر ندادند که دینار توزیع می‌شود یا خیر.
انتهای پیام

captcha