تولید بیش از 6000 نسخه کتاب گویا برای روشندلان در قم
کد خبر: 3756204
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

تولید بیش از 6000 نسخه کتاب گویا برای روشندلان در قم

گروه معارف ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: با تلاش‌های علمی و پژوهشی 4279 جلد کتاب بریل و 6796 نسخه کتاب گویا برای روشندلان در قم تولید شده است. 

تولید بیش از 6000 نسخه کتاب گویا برای روشندلان در قمبه گزارش ایکنا از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین امیرعطالله جباری 23مهر در گفت و گو با خبرنگاران، با گرامیداشت روز 23 مهر ماه روز عصای سفید عنوان کرد: در بخش کتاب خانه های استان قم طیبه عبدلی و حسن عبدلی دو تن از روشندلان در جهت تولید کتاب بریل فعالیت دارند، در این بخش، قم  بسیار فعال و پویا است و آثار خوبی را برای استفاده روشندلان تولید کرده‌ایم. 
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم افزود: به طور کلی در کتاب‌خانه‌های استان قم 12 هزار و 520 نسخه کتاب ویژه نابینایان وجود دارد.   
جباری بیانکرد: مهم ترین رویکرد ما در تولید کتاب بریل و گویا ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در میان روشندلان و جامعه نابینایان است. 
وی تصریح کرد: با تلاش های علمی و پژوهشی 4279 عنوان جلد کتاب بریل و 6796 نسخه کتاب گویا برای روشندلان در قم تولید شده است.  اداره کل کتابخانه ها در قم میزبان 469 نفر از اعضای روشندل و نابینای استان قم است. 
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم با بیان اینکه در همایش عصای سفید در قم از 10 عنوان کتاب بریل در2381 صفحه با موضوعات دین، ادبیات، دفاع مقدس و تاریخ در سه گروه سنی رونمایی شد، افزود:  این کتابهای تولید شده به 60 مرکز در سراسر کشور ارسال خواهد شد تا همه روشندلان از فرصت فراهم شده برای مطالعه استفاده کنند  . 
انتهای پیام

captcha