ارسال 215 اثر به جشنواره رسانه و میراث کُردستان
کد خبر: 3756218
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

ارسال 215 اثر به جشنواره رسانه و میراث کُردستان

گروه فرهنگی- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از ارسال 215 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه و میراث کردستان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا 25 مهرماه ادامه دارد.

ارسال 215 اثر به جشنواره رسانه و میراث کُردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدمحسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان امروز، 23 مهرماه در جلسه شورای سیاستگذاری اولین جشنواره رسانه و میراث کردستان اظهار کرد: ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و افزایش توجه رسانه‌ای به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مهم‌ترین چشم‌اندازهای برگزاری جشنواره رسانه و میراث کردستان است.
وی افزود: ظرفیت‌های رسانه‌ای خوبی در استان کردستان وجود دارد و اداره کل میراث فرهنگی استان در تلاش است در جهت کمک به توسعه برنامه‌ها از آن‌ها استفاده کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره و نحوه شرکت آثار بر اساس شیوه نامه سراسری ارسالی از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، بیان کرد: هیئت داوران جشنواره با همراهی دفتر مطالعات رسانه ها انتخاب می شوند.
علوی عنوان کرد: با استقبال گسترده خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و فعالان رسانه ای بیش از 215 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی با بیان اینکه مهلت شرکت در جشنواره تا 25 مهر ادامه دارد، یادآور شد: با توجه به استقبال خبرنگاران و درخواست رسانه‌ها احتمال تمدید زمان دریافت آثار وجود دارد.
انتهای پیام

captcha