لزوم شناسایی روستاهای فعال قرآنی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3756246
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

لزوم شناسایی روستاهای فعال قرآنی در آذربایجان‌غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در اهل‌سنت آذربایجان‌غربی بر لزوم شناسایی روستاها و مناطق فعال در استان در امر فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: ادارات در برگزاری برنامه‌های قرآنی باید تعامل سازنده داشته‌باشند.

لزوم شناسایی روستاهای فعال قرآنی در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن اسماعیلی معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در اهل‌سنت آذربایجان‌غربی صبح امروز در اولین جلسه کمیته قرآن ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: محورهای قرآنی باید در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای قرآنی چهل‌ساله به‌خوبی برای همگان نشان داده‌شود که متاسفانه در این مورد در استان کم‌لطفی وجود دارد و در این زمینه باید تلاش جدی داشته‌باشیم.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی بابیان اینکه نه‌تنها در مرکز استان بلکه در شهرستان‌ها فعالیت‌های قرآنی بسیار خوبی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی روستاها که فعالیت‌های قرآنی بسیار خوبی در استان دارند ناشناخته مانده‌اند که باید این مناطق شناسایی شده و به‌آنها سر زده‌شود.

وی بااشاره به اینکه افراد فعال در امر قرآن در مناطق دوردست و محروم استان نیز باید شناسایی شوند، یادآور شد: محوریت برنامه‌ها صرفا نباید مختص ده روز در ایام‌الله دهه فجر باشد و برنامه‌های قرآنی باید در طول سال به‌خوبی اجرا شوند.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در اهل‌سنت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: درخصوص امر توزیع قرآن در مناطق محروم و دوردست استان نیز باید به‌ویژه ادارات اوقاف و امور خیریه و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با یکدیگر تعامل خوبی داشته‌باشند.

انتهای پیام

captcha