ثبت‌نام بیش از چهار هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای پیاده‌روی اربعین/ ثبت‌نام تنها از طریق سامانه سماح
کد خبر: 3756259
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

ثبت‌نام بیش از چهار هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای پیاده‌روی اربعین/ ثبت‌نام تنها از طریق سامانه سماح

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۳۱ نفر از مردم استان در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا یوسف آقابزرگی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح تا سه روز قبل از اربعین حسینی است، اظهار کرد: تاکنون از تعداد کل ثبت‌نام‌ شدگان، برای دو هزار و 238 نفر ویزا صادر شده و دو هزار و 493 مورد آماده صدور ویزا هستند.
وی افزود: مدارک سه هزار و 706 نفر به کنسولگری عراق تحویل داده شده است و ویزای مابقی ثبت‌نام شدگان در روزهای آینده صادر می‌شود.
آقابزرگی با اشاره به اینکه سال گذشته11 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: از این تعداد، هشت هزار و 500 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند که با توجه به تغییر قیمت صدور ویزا از 286 هزار تومان به 234 هزار تومان، امسال نیز پیش‌بینی می‌شود 9 هزار نفر ثبت‌نام کنند.
مدیر حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: کسانی که قصد دارند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند هر چه سریع‌تر در سامانه ثبت نام کنند، همچنین افرادی که قصد دارند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند باید تنها از طریق رسمی‌ترین مرجع یعنی سامانه سماح، ثبت‌نام خود را انجام و ویزا دریافت کنند.
وی گفت: مرز تعیین شده برای خروج زائران استان، مرز شلمچه است.

انتهای پیام

captcha