افزایش ارائه دروس الکترونیکی در دانشگاه پیام نور خراسان‌شمالی
کد خبر: 3756263
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲

افزایش ارائه دروس الکترونیکی در دانشگاه پیام نور خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه پیام نور واحد بجنورد گفت: میزان ارائه دروس الکترونیکی در دانشگاه پیام نور استان طی دو ترم تحصیلی گذشته رواج بیشتری یافته است.

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، مریم نصرتی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد بجنورد امروز ۲۳ مهرماه سال جاری در جشن دانشجویان ورودی جدید اظهارکرد: خوشبختانه میزان ارائه دروس دانشجویان به صورت الکترونیکی در دانشگاه پیام نور افزایش یافته که افراد در یک گروه اینترنتی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی مطالب را آموزش می بینند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام نور توانمندی و خود متکی بودن دانشجویان ارتقاء می یابد، افزود: دانشجویان نباید از حجم کتاب ها بترسند زیرا برای بیان ساده مطالب لازم است نکات مختلف با جزئیات بیان شود.

 نصرتی با ذکر اینکه در نظام آموزشی نیمه حضوری دانشگاه پیام نور دانشجو محور هستیم، ادامه داد: در این دانشگاه همانند دانشگاه های دیگر تدریس به صورت سنتی انجام نمی‌شود بلکه دانشجویان به صورت مستقل درس می خوانند. 

وی با تاکید بر  اینکه کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور بسیار حائز اهمیت است، گفت: کیفیت آموزش در این دانشگاه با دانشگاه هایی همانند صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی تهران برابری می کند.

وی با تاکید بر لزوم شکوفا سازی توانمندی های دانشجویان در دانشگاه، افزود: باید دانشجویانی که دارای مهارت خاصی در زمینه های دینی و قرآنی، فرهنگی و هنری و علمی پژوهشی هستند را به امور دانشجویی اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان در آستانه ۳۰ سالگی است، گفت: طی این سال ها این دانشگاه رشدو بالندگی قابل توجه ای داشته و تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

انتهای پیام.

captcha