مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده است
کد خبر: 3756273
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: مسائل اقتصادی کشور بسیاری از مشکلات معیشتی را به مردم تحمیل کرده است که در این بین اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده است.

مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی و گفت وگو با اعضای مجمع نمایندگان استان درمجلس با تاکید بر تدوین برنامه‌های اساسی و عملیاتی جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم از سوی مسئولان اجرایی و وکلای ملت در مجلس گفت: بسیاری از مشکلات معیشتی اقشارکم درآمد و ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده که جلوگیری از بروز تبعات بعدی آن نیازمند کاری جهادی است.
وی درادامه با اشاره به قاطیعت برخورد دستگاه قضایی کشور با متخلفان و محتکران مواد غذایی افزود: اعمال قانون قوه قضاییه با مفاسداقتصادی بازتاب بسیار خوبی در افکار عمومی داشته است اما باید توجه داشت که برای ریشه کنی فساد دانه درشت ها باید در اولویت باشد و برخوردی قاطع صورت پذیرد.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش حماسه عاشورائیان بسیج و سپاه عاشورا در تبریز که همزمان با سراسر کشور انجام شد تقدیر کرد.

انتهای پیام

captcha