چهره‌های برتر و فاخر قرآنی استان اردبیل تکریم می‌شوند
کد خبر: 3756328
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

چهره‌های برتر و فاخر قرآنی استان اردبیل تکریم می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزاری جشنواره قرآنی، مراسم تکریم از چهره‌های برتر و فاخر قرآنی و تشکیل کاروان‌های قرآن را از اهم برنامه‌های پیشنهادی شورای کمیته قرآنی دهه فجر اردبیل عنوان کرد.

چهره‌های برتر و فاخر قرآنی استان اردبیل تکریم می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز گذشته، ۲۳ مهرماه در جلسه کمیته قرآنی دهه فجر استان اردبیل تصریح کرد: در شرایط موجود حاکم بر منطقه و هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی در قالب جنگ روانی انقلاب ما در صورتی می‌تواند محکم و استوار بماند که شاکله مردمی و قرآنی خود را حفظ کند.
وی با اشاره به اینکه در طول عمر انقلاب معرفی دستاورد‌های ۴۰ ساله آن از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، افزود: در تمام دنیا شاهد هستیم که انقلاب‌های حتی جهانی پس از گذشت چهار دهه از عمر خود دچار افول و زوال شدند، اما انقلاب ما اینگونه نبوده و این مهم را مدیون قرآن، ولی‌فقیه و مردم‌مان هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: انقلاب ما از ابتدا بر اصل نبویت و علویت پایه‌گذاری شده است و انقلابی که خط مشی آن قرآنی ترسیم شود زوال‌ناپذیر است.
ستوده با تاکید بر انسجام در معرفی دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب بیان کرد: ما امروز مفتخر هستیم که اندیشه انقلاب اسلامی ایران با حاکمیت اسلامی و دینی، استکبارستیزی و دفاع از مظلومان پرورش یافته است.
وی گفت: در برهه کنونی که امپراطوری رسانه با جریان‌سازی معاند و معارضان انقلاب درصدد تضعیف بصیرت و وحدت مردم دینی ماست لذا وظیفه و مسئولیت ملت پرورش روحیه حق‌طلبی و ولایت‌محوری است.
رئیس کمیته قرآنی دهه فجر اظهار کرد: مشکلات مختلف نظام ما از قبیل: اقتصادی و فرهنگی در طول سالیان در بیشتر مواقع در سهل‌انگاری مسئولین ما خلاصه شده و همین مسئله گاه شرایط را برای نفوذ بیشتر دشمن فراهم آورده است.
ستوده بیان کرد: برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر امسال به دلیل تقارن با مناسبت‌ها سریع‌تر از بازه زمانی مدت مشابه سال گذشته آغاز می‌شود.
وی برگزاری جشنواره قرآنی، مراسم تکریم از چهره‌های برتر و فاخر قرآنی، تشکیل کاروان‌های قرآن و انقلاب در مرکز استان، یرپایی غرفه‌های قرآنی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و برپایی جشن قرآن، امام و انقلاب را از اهم برنامه‌های پیشنهادی شورای کمیته قرآنی دهه فجر در ایام‌الله پیروزی انقلاب در استان معرفی کرد.
انتهای پیام

captcha