فلسفه اصلی تشکیل مجموعه عقیدتی ـ سیاسی‌ بصیرت است
کد خبر: 3756334
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

فلسفه اصلی تشکیل مجموعه عقیدتی ـ سیاسی‌ بصیرت است

گروه سیاسی - آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهر بندرعباس گفت: فلسفه تشکیل مجموعه عقیدتی ـ سیاسی بصیرت است و این بصیرت مافوق شمشیر است.

فلسفه اصلی عقیدتی سیاسی‌ها بصیرت است و بصیرت مافوق شمشیرهاست

به گزارش ایکنا از هرمزگان، دیدار کارکنان عقیدتی ـ سیاسی‌های آجا در استان هرمزگان با آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهر بندرعباس در آستانه فرارسیدن ۲۴ مهر سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی آ. جا روز دوشنبه ۲۳ مهرماه برگزار شد، آیت‌الله‌ نعیم آبادی در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۴ مهر سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: فلسفه تشکیل مجموعه عقیدتی سیاسی بصیرت است و این بصیرت مافوق شمشیر است.
وی در ادامه گفت: عقیدتی ـ سیاسی درواقع باعث شکل‌گیری یک ارتش مکتبی شده است و اگر عقاید ما پررنگ باشد دیگر مشکلی نخواهیم داشت.
آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر تمرکز بر روی احکام و آموزه‌های دینی عنوان کرد: احکام و آموزه‌های دینی را گسترش دهید و به همگان بیاموزید، زیرا رمز اصلی موفقیت در زندگی پایبند بودن به احکام دینی است.
امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز گفت: اقامه نماز و توکل به خدا باعث خودباوری و اعتمادبه‌نفس خواهد شد و ملتی که توکلش به خدا باشد شکست نخواهد خورد.
آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان با حساس و ظریف خواندن جایگاه و وظیفه سازمان عقیدتی ـ سیاسی در ارتش گفت: حضور و فعالیت سازمان عقیدتی سیاسی باعث سلامت و صلابت ارتش خواهد بود.
انتهای پیام.

captcha