مجموعه «4 گام اساسی تا رتبه برتر» ویژه کنکور الهیات منتشر شد
کد خبر: 3756424
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

مجموعه «4 گام اساسی تا رتبه برتر» ویژه کنکور الهیات منتشر شد

گروه دانشگاه ــ مجموعه «4 گام اساسی تا رتبه برتر» ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری الهیات شامل 4 کتاب مبتنی بر سوالات و نکات پرتکرار آزمون سراسری منتشر شد.

مجموعه «4 گام اساسی تا رتبه برتر»

به گزارش ایکنا؛ مجموعه «4 گام اساسی تا رتبه برتر» مشتمل بر 4 عنوان کتاب ویژه کنکور ارشد و دکتری الهیات با قلم مهدی اسماعیلی صدرآبادی توسط مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم منتشر شد.

مشخصات مجموعه مذکور به این شرح زیر است:

1- گام اول تا رتبه برتر: شامل سوالات 23 سال کنکور ارشد عربی الهیات و معارف اسلامی (سال 75-97) بصورت طبقه‌بندی شده و با ذکر نکات تستی.

2- گام دوم تا رتبه برتر: شامل سوالات 26 سال کنکور ارشد (سال 72-97) درس های علوم قرآن، تفسیر و حدیث بصورت طبقه‌بندی شده با پاسخ‌های تشریحی و جداول تحلیلی با رویکرد آشنایی و معرفی منابع پراهمیت هر درس و درج تعداد سوالات طرح شده از هر مبحث از میان منابع مورد آزمون.

3- گام سوم تا رتبه برتر: شامل سوالات 26 سال کنکور ارشد (سال 72-97) درس زبان انگلیسی در دو جلد: جلد اول مشتمل بر مباحث گرامر و لغت و جلد دوم محتوی درک مطلب بهمراه درسنامه تدریس گرامر و ارائه تست‌های موضوعی و ترجمه تست‌ها به فارسی می‌باشد.

4- گام نهایی تا رتبه برتر: شامل سوالات تمام ادوار دکتری (سال های 91- 97) در درس‌های علوم قرآن، تفسیر، حدیث و عربی بصورت طبقه‌بندی شده با پاسخ‌های تشریحی و جداول تحلیلی به همراه درج تعداد سوالات طرح شده از هر مبحث و با ذکر منبع اصلی مورد نظر طراح می‌باشد.

مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم از مراکز زیرمجموعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طی سال‌های اخیر با بهره‌گیری از نیرو‌های نخبه در رشته علوم قرآن و حدیث اقدام به تهیه مجموعه تست‌های عمومی و تخصصی این رشته جهت آمادگی داوطلبان آزمون ارشد و دکتری کرده است که با توجه به کیفیت مطلوب محتوای کتب و قیمت مناسب آن در قیاس با منابع مشابه در بازار مورد اقبال گسترده‌ از سوی داوطلبین علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری رشته الهیات و معارف اسلامی قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات فوق به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم به آدرس www.ciqs.ir و یا جهت سفارش حضوری و مشاوره با کارشناسان این حوزه روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، به نشانی تهران- خیابان انقلاب- خیابان قدس- خیابان بزرگمهر- پلاک ۸۵- سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور- طبقه دوم مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم مراجعه نمایند و یا با تلفن 02166485663 تماس بگیرند.

مجموعه «4 گام اساسی تا رتبه برتر» ویژه کنکور الهیات منتشر شد

انتهای پیام

captcha