مراسم استقبال از بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر: 3756474
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

مراسم استقبال از بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی- مراسم استقبال از بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی با حضور رئیس اداره امور قرآنی و مشاور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در امور بانوان صبح امروز در محل ایستگاه راه آهن مشهد برگزار شد.

مراسم ستقبال از بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی صبح امروز بانوان نخبه قرآنی که در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم اراک شرکت کرده بودند با کسب 6 مقام برتر به مشهد مقدس بازگشتند.

در حاشیه این مراسم مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در بخش خواهران خراسان رضوی ۶ رتبه برتر و یک گروه تواشیح شایسته تقدیر شدند و در بخش آقایان نیز ۱۶ رتبه کشوری به دست آمد.

حسینی با بیان اینکه امسال نسبت به سال های گذشته بهترین رتبه ها را داشتیم، افزود: در این سه سال اخیر استان خرسان رضوی رتبه اول مدال آوری کشوری و عملکرد تیمی داشته است.

وی ضمن ابراز خرسندی از  کسب رتبه های برتر نخبگان قرآنی خراسان رضوی بیان کرد: در سازمان اوقاف بنیادی مستقل برای مدیریت و راهبری مسابقات قران کریم اختصاصا ایجاد شده است.

رویا فضائلی که موفق به کسب رتبه عالی در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم در این دوره از مسابقات شده، گفت: سطح برگزاری مسابقات نسبت به سال گذشته از لحاظ حسن حفظ و حسن تلاوت بسیار خوب بود و مانند هر سال مسابقات قرآن اوقاف بالاترین سطح مسابقات کشور جمهوری اسلامی بشمار می رود و به لحاظ اجرایی رو به رشد است.

فضائلی اظهار کرد: اگر بتوانم برای سال آینده خودم را برای حفظ کل آماده می کنم تا در مسابقات کشوری خوش بدرخشم.

در ادامه مرضیه میرزایی پور که حائز رتبه عالی در رشته قرائت شده، سطح مسابقات را عالی برشمرد و بیان کرد: از نظر داوری این دوره از مسابقات در مرحله کشوری می توانست بهتر از این برگزار شود.

فرزانه کلالی، دیگر بانوی نخبه قرآنی  که در دو رشته ترتیل و تواشیح حائز مقام عالی و در رشته تواشیح شایسته تقدیر شد، افزود: سطح مسابقات در بخش ترتیل نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر بود و ۱۰ نفری که به فینال راه پیدا کرده بودند، بسیار قوی بودند.

یادآور می شود چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم از ۱۰ الی ۲۳ مهر ماه در اراک برگزار شد و در این دوره از مسابقات ۱۶ نخبه قرانی برادر و ۶ نخبه قرانی خواهر موفق به کسب مقام برتر شدند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۷
0
0
در این مراسم مسوولین اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی هم حضور داشتند، کاش خبر کامل درج می شد.
captcha