مسابقات همراه با آموزش قرآن از فعالیت‌های مؤسسه «آفتاب مهر تکاب»
کد خبر: 3756482
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

مسابقات همراه با آموزش قرآن از فعالیت‌های مؤسسه «آفتاب مهر تکاب»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کلاس‌های تخصصی روخوانی و روان‌خوانی، وقف و ابتدا، تجوید در سطح‌های مختلف، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه ازجمله فعالیت‌های ثابت موسسه آفتاب مهر تکاب است و اهتمام ویژه‌ای نیز به برپایی رقابت‌های قرآنی دارد.

نیروسازی موفق‌ترین کار موسسه «آفتاب مهر» آذربایجانمهدی فتاحی، مدیرعامل مؤسسه آفتاب مهر آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا درباره برنامه‌های فصل پاییز مؤسسه بیان کرد: کلاس‌های آموزش قرائت قرآن و آموزش طب اسلامی از اول مهرماه سال جاری در این موسسه در حال برگزاری است. کلاس بصیرت‌افزایی از اول آبان‌ماه در این مرکز آغاز شده است و از آنجایی که این کلاس‌ها به‌‍‌صورت رایگان برپا می‌شود، مورد استقبال قرار گرفته و در هر کلاس حدود 30 نفر ثبت‌ نام کردند.

فتاحی ادامه داد: کلاس‌های تخصصی روخوانی و روان‌خوانی، وقف و ابتدا، تجوید در سطح‌های مختلف، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه ازجمله فعالیت‌های ثابت این موسسه از ابتدا تاکنون بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان و مربیان این مرکز رایگان فعالیت دارند و کلاس‌ها نیز بدون دریافت شهریه برگزار می‌شود، گفت: مسابقات تواشیح، قرائت و تجوید قرآن در مرحله شهرستانی در سال‌های گذشته در مؤسسه برگزار شده است، همچنین مهد قرآن ویژه خردسالان پنج سالی است در این مرکز دایر شده است.

مدیرعامل مؤسسه آفتاب مهر در پایان تصریح کرد: مؤسسه ما در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کند. در سال‌های ابتدایی هر دو مرکز قرآنی بانوان و آقایان تحت عنوان دارالقرآن الزهرا(س) در یک محل فعالیت داشتند، اما از سال 87 مجوز موسسه قرآن‌پژوهان الزهرا(س) برای فعالیت بانوان از سازمان تبلیغات اسلامی و از سال 90 مجوز موسسه آفتاب مهر برای فعالیت آقایان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شده است.

یادآور می‌شود، مؤسسه آفتاب مهر در استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، خیابان امام، جنب پمپ بنزین آقار واقع است. علاقه‌مندان برای ثبت نام در کلاس‌های این موسسه می‌توانند با شماره 044-45530599 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha